Miniatura wpisu

Dino włącza Power_ON!

- Zaufaliśmy ofercie Eve-Energy, dzięki czemu działamy bez przerw i nie liczymy start spowodowanych przerwami w dostawie prądu. - mowi XXXXXXX, dyrektor w sieci Dino.

Bycie jednym z liderów w sektorze dyskontów spożywczych to przede wszystkim zaufanie wobec klientów. Zaufanie, którego nie można zawieść wieszając na drzwiach informację „BRAK PRĄDU. ZAMKNIĘTE.”.

01_1460x974_dino_20112021_01-min

Dyskonty spożywcze zapewniają swoim lokalnym klientom zaopatrzenie w artykuły spożywcze. Są dla nich dostępne codziennie. Już mało kto wyobraża sobie pójście do sklepu i nie kupienie produktów z listy zakupowej. A co w sytuacji gdy klient dociera do sklepu i staje przed drzwiami z zawieszoną informacją „awaria prądu, zamknięte”. No cóż, sklep bez prądu nie możliwości funkcjonowania. Urządzenia chłodnicze, oświetlenie sklepu, systemy płatnicze ale tez bezpieczeństwo osób przebywających na terenie. Sklep zamykamy.

Klient odchodzi, korzysta z usług konkurencji. A to już realna strata, bo przecież sklep ma sprzedawać. Dochodzi do tego niebezpieczeństwo utraty zasobów produktowych, na przykład tych zgromadzonych w zamrażarkach. To kumuluje kolejne straty finansowe.

I tu warto się zastanowić nad rozwiązaniami, które mogłyby tej sytuacji zaradzić. Nie da się wyeliminować takich sytuacji jak załamanie warunków atmosferycznych (notabene coraz częściej i intensywniej u nas występujące nagłe zmiany pogody) czy mechanicznych uszkodzeń sieci energetycznych. Można jednak ograniczyć ich skutki, a co za tym idzie poniesione finalnie straty.

– Jak duże starty może ponieść placówka handlowa na braku prądu? – ptytamy XXXXXXX, zarządzającego siecią sklepów Dino.

– ……………………. – mówi XXXXXXXXX

Zabezpieczenie funkcjonowania obiektu handlowego w awaryjny system zasilania realnie zmniejsza wielkość poniesionych start, a nawet minimalizuje je do zera. Szybki czas reakcji oraz odpowiednio skonfigurowane podłączenie agregatem prądotwórczym zapewni stały dostęp klientom do sklepu. Towar zgromadzony na powierzchni handlowej nie ulegnie rozmrożeniu, a co za tym idzie będzie nadal w pełni wartościowy i nadający się do sprzedaży.

Co jest w tym przypadku najważniejsze? Czas, sprzęt oraz ludzie. Dojazd profesjonalnego zespołu wraz z urządzeniem prądotwórczym oraz całym potrzebnym osprzętem to najważniejszy czynnik zapewnienia bezpieczeństwa.

– Czy to znaczy, że każdy wasz sklep ma swoje, nazwijmy to „przysklepowe” zasilanie awaryjne? – pytamy ponownie XXXXXXXXX. – Nie, korzystamy z programu Power_ON …………………………, który daje nam pewność dostawy prądu, a jednocześnie nie wymusza inwestowania w ogromny park urządzeń. Jesteśmy otoczeni przez Eve-Energy swoistym parasolem ochronnym. Po naszej stronie jest jedynie jak najszybsze zgłoszenie awarii. Dalej niemalże dzieje się już wszystko samo.

Włącz to u siebie!

POWER ON

Długoterminowy, ramowy
program zabezpieczenia
prądowego.

Obsługa w systemie
24h / 7 / 365.

Dostarczamy do Ciebie
odpowiednie urządzenia
wraz z obsługą.

Sprawdź
logo przed stopką